5 روش برای افزایش نتایج بهینه سازی و مشاهده موتور جستجو در Google

 

مدت زمان لازم برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این حال ، برخی اقدامات وجود دارد که می توانید امروز آنها را برای بهبود شانس خود در رتبه بندی بالاتر در SERP شروع کنید. در اینجا فقط چند روش برای بهبود SEO وجود دارد:

1 با بررسی seo وب سایت شروع کنید.

اگر می خواهید به بهترین روش ها برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت خود پی ببرید ، می خواهید با حسابرسی وب سایت SEO شروع کنید. حسابرسی به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف سایت خود را شناسایی کنید.

به این ترتیب ، شما می توانید با نقاط قوت خود بازی کنید و در عین حال پیشرفت های استراتژیک در مناطق ضعیف سئو سایت خود داشته باشید.

بررسی seo وب سایت شامل موارد زیر است:

ساختار وب سایت شما

ساختار اطلاعات

محتوای موجود

هدف از حساب رسی، شناسایی مناطقی است که نیاز به توجه دارند تا بتوانید شروع به تهیه یک برنامه استراتژیک برای بهبود کنید. اگرچه خود حسابرسی به شما در بهبود SEO کمک نمی کند ، اما این اولین قدم حیاتی در تقویت موثر و کارآمد تلاشهای SEO شماست.

یک بازرسی فنی SEO شما را مم می کند تا از تعدادی ابزار برای شناسایی چگونگی کمک مناطق مختلف سایت به SEO شما استفاده کنید. کسب و کار کوچک متوسط ​​به این نوع ابزارها یا تجربه داخلی برای اجرای آنها و تفسیر نتایج دسترسی ندارد.

به همین دلیل ، بسیاری از مارک ها همکاری با یک آژانس سئو باتجربه را انتخاب می کنند که می تواند حسابرسی فنی سئو را انجام دهد و براساس آنچه پیدا می کنند ، توصیه های استراتژیک ارائه دهد.

 2 بهبود نقشه (navigation) سایت.

گوگل می خواهد بهترین تجربه موتور جستجو را برای کاربران خود فراهم کند. به همین دلیل ، موتور جستجو به سایتهایی که تجربه کاربری مثبتی (UX) را ارائه می دهند ، پاداش می دهد. بخشی از ارائه UX مثبت اطمینان از آسان بودن جستجو در سایت شما است.

اگر بازدید کنندگان سایت نتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند ، به احتمال زیاد سایت شما را ترک می کنند.

این بر میزان جستجوی شما و زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می گذرانند و همچنین تعداد صفحاتی که مشاهده می کنند تأثیر می گذارد. همه اینها بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر می گذارد.

ناگفته نماند ، ناوبری ضعیف اغلب کاربران را با برداشت منفی از نام تجاری شما مواجه می کند. این می تواند آنها را وادار کند تا برای دستیابی به آنچه که نیاز دارند به رقبای شما نگاه کنند.

ایجاد یک ساختار ناوبری واضح اولین قدم حیاتی برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه در سایت شما جستجو می کنند است. قانون ناوبری این است که هرگز صفحه ای بیش از 3 کلیک فاصله نداشته باشید. این بدان معناست که هر صفحه در سایت شما ، حتی در عمیق ترین سطح ، باید فقط با 3 کلیک قابل دسترسی باشد.

علاوه بر این ، منوی پیمایش شما باید به روشنی برچسب گذاری شود که برای بازدیدکنندگان سایت منطقی باشد. افرادی که در سایت شما قرار می گیرند لازم نیست برای مدتی کلیک کنند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

درعوض ، باید از فهرست شما مشخص باشد که اطلاعات خاصی کجاست و چگونه می توانند آنها را از صفحه اصلی پیدا کنند.

3 محتوای تکراری را برطرف کنید.

مشکلات محتوای تکراری می تواند بر روی بهینه سازی موتور جستجوگر شما تأثیر منفی بگذارد. Google می خواهد به آن سایتهایی که دارای محتوای سایت منحصر به فرد هستند پاداش دهد. بنابراین سایت ها را با کپی مجازات می کنند. به همین دلیل مهم است که قبل از شروع به پایین آوردن رتبه بندی SERP ، وب سایت خود را از نظر محتوای تکراری سایت بررسی کنید و این مشکلات را برطرف کنید.

یکی از رایج ترین موضوعات تکراری ، چندین نسخه از همان صفحه است. به عنوان مثال ، ممکن است http://www.site.com و http://site.com داشته باشید. گوگل این دو سایت را به عنوان دو صفحه متفاوت با محتوای یکسان می شناسد. .

برای حل این مشکل ، باید قوانین هدایت درست را در .htaccess خود تنظیم کنید. اگر نمی دانید چگونه می توانید از مدیر سایت یا یک متخصص طراحی وب سوال کنید.

یکی دیگر از موضوعات رایج در مورد تکرار محتوای سایت ، بخشهایی از محتوای شماست که بیش از حد به صفحات دیگر سایت شباهت دارد. این می تواند به چند دلیل اتفاق بیفتد.

شاید فریلنسری که برای نوشتن نسخه سایت خود استخدام کرده اید ، در نوشتن محتوای منحصر به فرد ، آنطور که باید دقت نکرده باشد. یا شاید شما در صنعتی کار می کنید که اغلب از عبارات بسیار رایج استفاده می شود و از عباراتی استفاده کرده اید که با سایر صفحات با همان موضوع یکسان است.

پرونده مهم نیست ، باید این محتوا را مکان یابی و اصلاح کنید تا مطمئن شوید رتبه بندی SERP شما را جریمه نمی کند.

ابزارهایی مانند Copyscape برای کمک به شما در شناسایی محتوای تکراری بسیار مناسب هستند. هنگامی که از ابزاری برای یافتن تطابق محتوا استفاده کردید ، می توانید این مشکلات را برطرف کنید قبل از اینکه روی SEO شما تأثیر بگذارند

شما باید مرتباً محتوای تکراری را بررسی کنید زیرا هر بار که صفحات جدید یا پست های وبلاگ را به سایت خود اضافه می کنید ، احتمال بروز مشکلات تکثیر محتوا وجود دارد.

 4وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید.

بهینه سازی سایت موبایل دیگر برای مشاغل اختیاری نیست. از سال 2015 ، Google اکنون سایت هایی را که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده اند مجازات می کند.

چرا؟ زیرا بیش از 55٪ از کل جستجوها از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. مصرف کنندگان از سایتهایی مانند Yelp به عنوان فهرست راهنمای جستجو استفاده می کنند. و تکیه بر نقشه های گوگل برای شناسایی مشاغل محلی که می توانند نیازهای آنها را در لحظه تأمین کنند.

بهینه سازی سایت موبایل فقط برای مشاغل مصرفی مهم نیست. مارک های B2B همچنین باید اطمینان حاصل کنند که سایت آنها از صفحه کوچکتر به راحتی قابل پیمایش و مطالعه است.

در حقیقت ، یک مطالعه از Search Engine Watch نشان می دهد 77٪ از مدیران بازرگانی از تلفن های هوشمند برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات جدید برای تجارت خود استفاده می کنند. اگر می خواهید محتوای شما در مواقعی که مخاطبان بیشتر به آن نیاز دارند در دسترس باشد ، بهینه سازی تلفن همراه اامی است.

تعداد کاربران موبایل شروع به پیشی گرفتن از کاربران دسک تاپ کرده است.

اگر تازه در حال ساخت سایت خود هستید ، می خواهید مطمئن شوید که سایت با در نظر گرفتن کاربران موبایل ساخته شده است. به دنبال خدمات طراحی وب وردپرس باشید که بر بهینه سازی تلفن همراه تأکید دارند تا اطمینان حاصل شود که سایت جدید شما برای کسانی که در دستگاه های تلفن همراه هستند قابل دسترسی است.

اگر سایت شما مدتی است که وجود دارد ، می خواهید با یک متخصص طراحی وب م کنید تا ببینید آیا طراحی سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر. در غیر اینصورت ، قبل از اینکه دیگر از این ترافیک ارزشمند تلفن همراه استفاده نکنید ، گامهایی را برای اطمینان از پاسخگویی به تلفن همراه بردارید!

 5. سایت خود را برای سرعت بهینه کنید.

سرعت سایت عامل دیگری است که الگوریتم Google هنگام رتبه بندی سایت شما بر روی SERP خود مورد توجه قرار می دهد.

هر چقدر طول بکشد تا صفحه بارگیری شود ، مصرف کننده ناامیدتر می شود. این ممکن است باعث شود آنها سایت شما را ترک کرده و به یک رقیب بروند.

طبق داده های Akamai ، اگر بارگیری سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، می توانید تقریباً 50٪ بازدیدکنندگان سایت خود را از دست دهید.

برای بهبود نرخ پرش و در نتیجه رتبه بندی SERP ، برای بهبود سرعت سایت باید برخی تغییرات را در سایت خود ایجاد کنید. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که بر زمان بار تأثیر می گذارد:

اندازه پرونده تصویری - بارگیری پرونده های تصویری بزرگتر مدت طولانی تری طول می کشد و این بر سرعت سایت شما تأثیر می گذارد. فایلهای تصویری خود را فشرده و بهینه کنید تا زمان بارگیری شما کم نشود.

ذخیره مرورگر - هنگامی که یک مرورگر یک صفحه سایت را بارگیری می کند ، در حال بارگیری تعدادی از منابع است. حافظه پنهان مرورگر این منابع را به صورت محلی در رایانه کاربران ذخیره می کند تا نیازی به بارگیری مجدد آنها نباشد - باعث بارگیری سریعتر صفحات می شود.

مدیریت اسکریپت - پرونده های JS و CSS می توانند سرعت سایت شما را کم کنند ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از استفاده از آنها برای ارتقا site سایت خود واقعاً به این موارد اضافی نیاز دارید

وقتی سرعت سایت خود را بهبود می بخشید ، نه تنها UX بهتری ارائه می دهید بلکه نرخ تبدیل را نیز افزایش می دهید. ناگفته نماند ، Google هنگام محاسبه رتبه بندی سایت شما در SERP ، این را در نظر می گیرد

شرکت سئو اینجا با تکیه بر دانش تخصصی و تیم کارآمد در زمینه سئو و بهینه سازی وطراحی سایت به شما کمک می کند تا از ابتدای مسیر گام های موفقیت را بردارید.باما غیر ممکن های ممکن می شود.. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت سئو اینجا می توانید به سایت seoinja سر بزنید. و علاوه بر آن، آموزش های جامع و کاربردی سئو را در وبلاگ سئو اینجا دنبال کنید. برای ارائه خدمات و مشاوره در قسمت تماس با ما سایت سئو اینجا، منتظر شما هستیم.

 

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 2)

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 1)

استراتژی های سئو 2020(بخش دوم)

سایت ,، ,های ,بهینه ,محتوای ,کند ,سایت شما ,سایت خود ,بهینه سازی ,می کنند ,رتبه بندی ,برای افزایش نتایج ,افزایش نتایج بهینه ,سازی موتور جستجو ,مشاهده موتور جستجو

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سرزمین خاطره ها دانلود کتاب پی دی اف مهرپویان اخبار اقتصادی تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی ده روز مهر گردون شهر دکور سنجش ناحیه 4 تبریز نوشته هام مشاور کسب و کار