در ساخت یک وب سایت ، توصیه می شود که شما یک استراتژی در ذهن داشته باشید. استراتژی ای که فرایند طراحی وب را به سمت کارایی و رسیدن به اهداف وب سایت راهنمایی می کند. این بدان معناست که استراتژی طراحی وب با استراتژی ارتباط وب سایت مطابقت دارد: نحوه برقراری ارتباط با مشتری و نحوه انتقال پیام شرکت به مشتری باید با طراحی وب سایت مطابقت داشته باشد.

به عبارت دیگر ، زیبا جلوه دادن وب سایت شما به هیچ وجه با هدف و اهداف وب سایت منافاتی ندارد.

ما استراتژی طراحی وب را گام به گام برداشته و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یکی از آنها را ایجاد کنید و به طور محکم در ایجاد وب سایت جدید خود شروع کنید:

به خاطر داشته باشید که یک وب سایت حامل پیامی است که از یک شرکت به مشتریان بالقوه خود می رود. بنابراین ، بدیهی است که شما ابتدا باید شرکتی را که پیام را منتقل می کند و مشتریان بالقوه دریافت کننده آن را کاملاً مشخص کنید

1  شخصیتی منحصر به فرد به نمایندگی از برند خود ایجاد کنید

به همان اندازه شخصیت های خریدار ، استراتژی شما نیاز به شخصیت فروشنده دارد ، این دقیقاً نمایه شرکتی است که می خواهید در وب سایت به بازار عرضه کنید. شرکت شما باید از طریق برخی ویژگی های شخصیتی (جوان و خلاق ، تثبیت شده و معتبر ، رسمی و جدی ، حرفه ای و دوستانه و غیره) تعریف شود. علاوه بر ویژگی های شخصیتی ، شخصیت فروشنده همچنین باید مجموعه ای از رنگ ها را ادغام کند ، از طریق یک روحیه خاص تحت تأثیر قرار بگیرد ، از طریق "صدا" خاصی ابراز شود و از طریق عناصر اصلی در وب سایت اعتماد ایجاد کند.

بسته به یافته های این مرحله ، برخی از مشخصات وب سایت را که منعکس کننده این شخصیت تجاری است ، یادداشت می کنید.

شخصیت تجاری باید به روشی مشابه با مشخصات خریدار ، روی کارت ارائه شود.

2  ایجاد شخصیت خریدار برای استراتژیک بودن

این یکی از اولین مراحل ایجاد استراتژی طراحی وب سایت است. شما باید درمورد اینکه سایت به چه کسی خطاب است پاسخ دهید.

مشخصات خریدار ممکن است کارتهایی باشد که حاوی اطلاعاتی در مورد جمعیت شناسی ، روانشناسی ، وضعیت زندگی ، بودجه و حرفه مخاطبان هدف باشد. این تکنیک به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بر اساس چنین معیارهایی تقسیم کرده و پیام را با توجه به این یافته ها ایجاد کنید.

شخصیت های خریدار برای تقسیم بندی عمومی و پیکربندی پیام صحیحی که کل منطقه افراد با ویژگی های مختلف و تمایل به خرید از شما را پوشش می دهد ، مفید هستند.

3  در استراتژی طراحی وب خود ، سفر خریدار را رقم بزنید

برای اتصال شرکت و مشتریان بالقوه ، باید بازدیدکنندگان را از مراحل اصلی مرور وب سایت خود عبور دهید. این شکل از طریق خریدار صورت می گیرد و همراه با فرایند تصمیم گیری ، از تحقیق تا خرید واقعی است.

سفر خریدار باید شامل مراحل زیر باشد:

 • توجه

 •علاقه

 • تصمیم گیری

 •تحصیل

از آنجا که پیام در چندین صفحه مستقر خواهد شد ، مهم است که مراحل ذکر شده در مکانهای اصلی وب سایت جدید مشخص شود.

سفر خریدار مهم است که در هر مرحله کاربران را درگیر خود کند و آنها را از مرحله رسیدگی به مرحله خرید منتقل کند.

4 مطالعه رقابت

ضروری است که به وب سایت های رقبا نگاه کنید. چه چیزی آنها بخوبی انجام می دهند ، چه پیشرفت هایی باید در بازار ایجاد کنید ، چگونه ممکن است پیشنهاد شما و وب سایت شما متفاوت از رقابت باشد؟

مطالعه رقابت می تواند مزایایی داشته باشد ، مانند:

 • با تکیه بر رقبای تحقیقاتی قبلی برای کشف اینکه چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی مفید نیست

 • کشف اینکه عیب ها و ایرادات رقبا چیست و چگونه می توانید جبران کنید

 • پیدا کردن اینکه چگونه می توانید برخی از نیازهای کشف نشده را در بازار برآورده کنید ، رقبا آنها را پوشش نداده اند

 • شناسایی مواردی که می توانند وب سایت شما را متفاوت کرده و از رقابت متفاوت باشند ، تا رسیدن به موقعیت مناسب در ذهن کاربران

5  هدف وب سایت چیست؟ (اساسی برای استراتژی طراحی وب سایت شما)

 

وقت آن است که مهمترین سوال را بپرسیم: وب سایت برای چه چیزی ساخته شده است؟

هدف وب سایت می تواند یک یا چند مورد از این اشکال را داشته باشد:

   افزایش ترافیک

 افزایش بیشتر منجر به فروش شود

 تعامل کاربر را افزایش دهید

 نرخ پرش را کاهش دهید و باعث شوید کاربران مدت بیشتری در وب سایت بمانند

توصیه می شود یک هدف اصلی و 3 هدف ثانویه تعیین کنید که هدف اصلی را با نتایج مجاور حفظ کنید. بسته به این اهداف ، وب سایت شما ممکن است دارای طرحی متمایز از آنها باشد که دارای عناصر استراتژیک در مکان های اصلی است.

6  ایجاد تابلوی خلق و خوی یک مرحله اساسی در استراتژی طراحی وب شما است

تابلوی خلق و خوی راهی برای جمع آوری ایده های مختلف خلاقانه با هدف آماده سازی برای یک پروژه جدید است. این اولین شکل مشخص وب سایت است ، قبل از اینکه طراحی وب واقعی شکل بگیرد. این برای انتقال یک ایده کلی در مورد شکل ظاهری وب سایت استفاده می شود

7  استراتژی برند را در طراحی وب ادغام کنید

در این مرحله ، شما باید مارک تجاری را تعریف کنید: پیام چیست و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد چیست؟

برای تعریف صحیح نام تجاری ، باید به هر یک از سوالات زیر پاسخ دهید

1. هدف مارک چیست؟

2. موقعیت تجاری کدام است؟

3. وعده تجاری را چگونه بیان می کنید؟

4- عقاید برند چیست؟ چه صفاتی می تواند با آن همراه باشد؟

5- شخصیت برند را چگونه توصیف می کنید؟

پس از پاسخ کامل به این سوالات ، آمادگی بیشتری برای ادغام صحیح استراتژی برند در استراتژی طراحی وب سایت خواهید داشت

 

اولین قدم شما برای ورود به دنیای وب و دیجیتال طراحی سایت است. شرکت سئو اینجا (seoinja) از اولین قدم های شما کنارتان هست تا بزرگ شوید و رشد کنید.

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 2)

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 1)

استراتژی های سئو 2020(بخش دوم)

وب ,، ,سایت ,استراتژی ,طراحی ,های ,وب سایت ,طراحی وب ,است که ,استراتژی طراحی ,سایت شما

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره بازاریابی دارویی مشاور مارکتینگ در شرکتهای دارویی قفسه بندی فلزی و فروشگاهی آموزش و تدریس نمایشنامه شرکت فرنام ره آورد آسیا سنترال سرویس | تنها مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی دانلودوتماشای فیلم کلیپ ویدیو نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان مینودشت Rainy Day سبز لینک