استراتژی های سئو 2020(بخش دوم)

استراتژی SEO همچنین به عنوان "رویکرد  SEO" یا "استراتژی بهینه سازی موتور جستجو" نیز شناخته می شود فرآیند برنامه ریزی ، طرح کلی و اجرای مراحل طراحی شده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.

به عبارت دیگر: استراتژی SEO فرایندی است که وقتی می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید آن را دنبال می کنید.

 

مراحل ایجاد استراتژی سئو در سال 2020

مرحله شماره 1: بهینه سازی سئو در صفحه

مرحله شماره 2: بهینه سازی برای هدف جستجو

مرحله شماره 3: مطالب خود را عالی جلوه دهید

مرحله شماره 4: پیوندهایی به صفحه خود بسازید

مرحله شماره 5: محتوای خود را بهبود بخشیده و به روز کنید

مرحله شماره 1: بهینه سازی سئو در صفحه

 

این مرحله همه چیز در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی محتوای شما برای سئو است. SEO در صفحه خیلی بیشتر از آن چیزی است که من می توانم در یک پست پوشش دهم. پیوند داخلی بله ، پیوند داخلی هنوز کار می کند. اما شما باید آن را درست انجام دهید. به طور خاص ، شما می خواهید از صفحات وب با قدرت بالا به صفحه هایی که نیاز به مجوز دارند پیوند دهید.

سئو معنایی، سرانجام ، من محتوای خود را برای SEO معنایی بهینه می کنم. به عبارت دیگر: من کلماتی را پیدا می کنم که مربوط به کلمه کلیدی هدف من باشد. سپس ، من از این اصطلاحات در محتوای خود استفاده می کنم. ابتدا کلمه کلیدی خود را در تصاویر Google وارد کنید. وGoogle کلمات و عباراتی را که از نظر آنها مرتبط با آن موضوع است به شما می دهد:

دوم ، کلمه کلیدی مشابه را در جستجوی عادی Google تایپ کنید. و به پایین به بخش "جستجوهای مربوط به ." بروید.

 

مرحله شماره 2: بهینه سازی برای هدف جستجو

به عبارت دیگر: The Skyscraper Technique 2.0 .وقتی صفحه اول Google را تجزیه و تحلیل کردم ، متوجه شدم چرا:صفحه من هدف جستجوی آن کلمه کلیدی را برآورده نمی کند. باید ببینید گوگل به چه نوع محتواهایی اهمیت می دهد.

 

مرحله شماره 3: مطالب خود را عالی جلوه دهید

طراحی ممکن است کم ارزش ترین قسمت در بازاریابی محتوا باشد. شما می توانید بهترین مطالبی را که تاکنون نوشته شده داشته باشید. اما اگر محتوا شما شکل و شمایل نداشته باشد و فقط خط باشد به نظر می رسد این کار نمی کند. به همین دلیل است که باید برای طراحی محتوا یک مقدار زمان و هزینه صرف شود.

در واقع ، در اینجا 4 نوع محتوای بصری آورده شده است که کشیدن آن بسیار آسان است.

نمودارها

 

این موارد آنقدر خوب کار می کنند که سعی کنید حداقل یک نمودار را در هر پست قرار دهید. چرا؟ چون درک مطلب رو آسانتر می کنند.

عکسها و تصاویر

 

شاید متوجه شده باشید که بعضی سایت ها از تعداد زیادی عکس صفحه در هر پست استفاده می کنند . نباید فقط به خاطر استفاده از عکسهای صفحه از تصاویر استفاده بکنید . فقط درصورتی که به شخصی در اجرای مرحله خاصی کمک کند از آنها استفاده کنید .عکسهای صفحه فقط زمانی منطقی است که شما یک مورد فنی را توصیف کنید.اگر در یک مکان غیر فنی باشید - مانند تناسب اندام ، چه می کنید؟ خوب ، تصاویر به همین منظور عمل می کنند.

بنرهای ارسال وبلاگ

 

بر خلاف نمودارها و عکسهای صفحه ، بنرهای ارسال وبلاگ هیچ هدف عملی ندارند. آنها فقط باحال به نظر می رسند بسته به پست از یک تصویر 220 × 200 در راستای راست استفاده می توانید کنید یا از یک پوستر بزرگ در بالای پست بلاگ.

گرافیک و تجسم

نمودارها و تجسم ها به نوعی نمودارهای مشابه هستند.اما آنها به جای تجسم داده ها ، مفاهیم را تجسم می کنند. در نظر داشته باشید اینها نباید فانتزی باشند.

 

مرحله شماره 4: پیوندهایی به صفحه خود بسازید

اکنون وقت آن است که به طور فعال پیوندهایی به محتوای خود ایجاد کنید. به طور خاص ، ما می خواهیم از 3 استراتژی ایجاد پیوند استفاده کنیم که اکنون عالی عمل می کنند.

ساختمان لینک شکسته

در اینجا جایی است که می توانید یک لینک خراب در سایت شخصی پیدا کنید و مطالب خود را به عنوان جایگزین ارائه دهید.

تجزیه و تحلیل رقبا

این استراتژی قدیمی است.اما هنوز هم تاثیر دارد ابتدا سایتی را پیدا کنید که برای کلمه کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی کند. به بک لینک هاش نگاه کنید مثلا یک صفحه ای 200 لینک از دامین دارد و شما می توانید از این لینک ها استفاده کنید.

روش انجیلی

این استراتژی کمتر به پیوندها مربوط می شود . و بیشتر به محتوای شما در معرض دید افراد مناسب است. با یه مثال توضیح میدم فرض کنید می خواهید یک مقاله جدیدی را انتشار دهید، می توانید از ابزار های مختلف استفاده کنید و ببینید که چه کسیانی در این باره مطلب جدید نوشته اند مثلا یکی از ابزار هاbuzzsumo می باشد. بعد که موضوع خود را وارد کردید در داخل این برنامه می توانید به تمام کسانی که در ابن باره محتوا نوشته اند ایمیل بزنید و بزنید . بگید که شما میخواهید یک مطلب جدید در این باره پست کنید. همین کار باعث اشتراک گذاری این خبر می شود و ترافیک زیاد می شود.

 

مرحله شماره 5: محتوای خود را بهبود بخشیده و به روز کنید

بهترین و تاثیر گزارترین تکنیک، بروزرسانی محتوا سایت می باشد. بجای اینکه یک محتوا را دوباره پست کنید و در داخلش بنویسید "جدید"، مثلا اگر در داخلش عکس باشد می توانید عکس های قدیمی را پاک کرده و عکس های جدید را بارگزاری کنید که نتیجه ی این کار افزایش چشم گیر ترافیک سایت می شود.

 

سئو اینجا یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی وب سایت مستقر در ایران است که خدمات طراحی و توسعه وب و سئو را به مردم ارائه می دهد. ما دائماً در حال به روزرسانی با آخرین روند برای پاسخگویی به نیازهای در حال ظهور مشتریان خود هستیم. ما همچنین ایده های ابتکاری را آزمایش می کنیم تا استفاده از آن را برای افراد ساده تر و ساده تر کنیم.

ما همچنین ارائه دهنده راه حل های بازاریابی دیجیتال هستیم که به مشاغل کمک می کنیم تا حضور آنلاین خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که به طور خودکار آنها را به چشم مشتری خود تبدیل کند.

 برای خدمات طراحی وب و سئو ، امروز با ما تماس بگیرید.

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 2)

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 1)

استراتژی های سئو 2020(بخش دوم)

، ,یک ,صفحه ,مرحله ,سئو ,  ,مرحله شماره ,خود را ,است که ,می توانید ,می کنند ,بنرهای ارسال وبلاگ

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Harley.Kpap.World همینجوری دبستان دوره دوم صفرپور ناحیه 2 شهرکرد دکترفایل Cybering weblog مقالات تخصصی شرکت درخشان قصر سفید (باراد) طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل مدرسه صالحانه سایت شخصی حبیب آ