ما استراتژی طراحی وب را گام به گام برداشته و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یکی از آنها را ایجاد کنید و به طور محکم در ایجاد وب سایت جدید خود شروع کنید:

1  یک نقشه سایت ایجاد کنید که اهداف وب سایت شما و سلسله مراتب صفحات را با هم ادغام کند

برای داشتن یک نمودار ارجاع از صفحات و نکات کلیدی که نام تجاری در آن اثر گذاشته است ، باید یک نقشه سایت ایجاد کنید. این ممکن است به یک نقطه مرجع تبدیل شود ، بر اساس آن طراحی وب در مسیر توافق شده توسعه می یابد. نقشه سایت یک نقطه مرجع است که به عنوان راهنمایی برای توسعه وب سایت عمل می کند.

یک نقشه سایت ، تصویری واضح از ساختار صفحه و ساختار وب سایت ارائه می دهد. این تعریف می کند که آیا وب سایت دارای طراحی مسطح است یا یک طرح هرمی (طراحی مسطح توصیه می شود).

ساختار اطلاعات بر اساس یک استراتژی ، کارآیی طراحی وب را تضمین می کند. مطابق با قوانین از پیش تعیین شده و مطابق با استراتژی ارتباط وب سایت ، به کار روشمند کمک می کند.

شما دسته هایی را که صفحات در آن قرار می گیرند ، سطوح مختلف صفحات و نحوه پیوند هر صفحه به سایر موارد در ساختار وب سایت را تنظیم می کنید.

این امر همچنین باعث افزایش کارایی مدل سازی پیام و سازماندهی اطلاعات در کل وب سایت می شود.

داشتن نقشه سایت یک شرط اساسی در طراحی وب سایت ها طبق یک استراتژی است

2  کلمات کلیدی را برای درج در نسخه خود انتخاب کنید

وقتی نوبت بهینه سازی موتور جستجو می رسد ، باید به فکر کلمات کلیدی باشید. یا بهتر ، مباحث با کلمات کلیدی همبسته. در عصر جستجوی معنایی ، شما در استفاده از مترادف و کلمات دیگر که یک موضوع را از طریق اصطلاحات مکمل تشکیل می دهند آزاد هستید.

این کلمات کلیدی باید در نسخه شما (متنی که در سایت قابل مشاهده است) وارد شود. همچنین ، برای قرار گرفتن در معرض بهتر ، باید کلمات کلیدی را در عنوان ، توضیحات META ، عنوان 1 و عنوان 2 قرار دهید. به این ترتیب ، اصطلاحات زبانی به Google علامت گذاری می کنند که صفحات مربوط به چیست و به آنها کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بهتری داشته باشند.

همچنین ، شما باید از استفاده اصطلاحات مشابه به طور مکرر در دو یا چند صفحه خودداری کنید ، زیرا خطر ابتلا به آدمخوار شدن کلمات کلیدی را دارید.

هر صفحه باید مجموعه ای از اصطلاحات خاص خود را داشته باشد که با صفحات دیگر متفاوت است و موضوع خاص آن صفحه را تعریف کند.

اما کلمات کلیدی باید به طور طبیعی در کپی هر صفحه گنجانده شود و نمایانگر خوبی از زبان طبیعی باشد. شما خطاب به مردم به عنوان یک فرد واقعی هستید ، و زبان شما باید به طور طبیعی نشان دهنده این است. موتورهای جستجو بیش از این دوست دارند ، زیرا الگوریتم های آنها مبتنی بر پردازش زبان طبیعی است

به طراحی استراتژیک وب فکر کنید. صفحات سایت را طوری ایجاد کنید که گویی صفحات فرود هستند

 

صفحات Landing صفحات وب مستقلی هستند که می توانند به خوبی در مبارزات بازاریابی ادغام شوند. آنها یک معنای ذاتی دارند و صرف نظر از سایر صفحات وب سایت می توانند پیامی را ابلاغ کنند. آنها حاوی پیام اختصاصی خود هستند (که در کل بخشی از پیام وب سایت است) که به کاربرانی می رسد که فقط آن صفحات را در وب سایت مشاهده می کنند. این اگر آنها به مرور وب سایت ادامه دهند ، یا اینکه بر اساس خود این صفحه قانع کننده خرید کنند ، به خود آنها بستگی دارد.

تصویر زیر نشان می دهد که عناصر مورد نیاز یک صفحه فرود کدامند. طراحی هر صفحه وب سایت به عنوان یک صفحه فرود واقعی بیشتر از اینکه به اقدامات بازاریابی شما کمک کند ، کمک خواهد کرد (هر صفحه باید هدف خاص خود را داشته باشد).

بنابراین ، وقتی کاربران در یکی از صفحات وب سایت از طرف Google قرار می گیرند ، می توانند با آن به عنوان یک منبع اطلاعاتی کامل رفتار کنند و از مراجعه به همان صفحه ، فرایند تصمیم گیری را وارد کنند.

مهم: یک تماس برای اقدام نباید از یک صفحه فرود ، از این رو از هر صفحه در وب سایت ، غایب باشد. محتوا را به طور استراتژیک در اطراف آن دکمه CTA قرار دهید ، بنابراین به طور طبیعی در نسخه صفحه ادغام می شود و پیام را با انگیزه خرید حفظ می کند

4  یک یا بهتر از این ، دو CTA در هر صفحه فروش قرار دهید

در حقیقت ، ما به شدت توصیه می کنیم که نوع دوم را در نظر بگیرید: دو دکمه CTA در یک صفحه فروش (یکی در بالای صفحه ، دیگری در پایین آن صفحه). از آنجا که هدف از این صفحه فروش است ، بهتر است مطمئن شوید که هر زمان بازدیدکنندگان در صفحه مربوطه هستند ، دکمه های تماس برای عمل در دسترس هستند.

در بالای صفحه: شاید بازدیدکنندگان در مرحله پیشرفته تری از روند تصمیم گیری باشند.

همچنین ، در پایین صفحه: بازدیدکنندگان پس از اینکه اطلاعات مفید صفحه را مرور کردند و به پایین آن رسیدند ، به مرحله خرید نزدیک می شوند ، بنابراین به یک دکمه دستی CTA نیاز دارند.

شما باید کاربر را در مرحله تصمیم گیری که در آن قرار دارد جلب کنید. به همین دلیل بهتر است 2 دکمه CTA در یک صفحه فروش ارائه کنید ، صفحه ای که هدف اصلی آن بستن معاملات است.

روند جدید قرار دادن یک دکمه CTA در انتهای منو بیش از حد مورد استقبال است: این تنها نگرانی طراحان وب را برای قرار دادن یک دکمه CTA در کپی صفحه به عهده دارد (CTA دوم بخشی از منو است).

5  ساختار اطلاعاتی را بصورت استراتژیک در هر صفحه وب سایت طراحی کنید

هنگام شروع طراحی وب سایت ، باید بدانید که چگونه اطلاعات را در هر صفحه ساختار بندی کنید. هدف این است که آن صفحه برای خوانندگان جالب باشد. شما باید از قرار دادن متن کامل در صفحات وب سایت خودداری کنید.

اطلاعات ساختاری در یک صفحه وب باید شامل موارد زیر باشد: تفکیک ایده ها از طریق عناوین (h1 ، h2 ، H3…). محدود کردن پاراگراف ها زیر خط زدن اطلاعات مهم ؛ علامت گذاری اصطلاحات کلیدی با حروف بزرگ و کج ، و شامل فضای سفید زیادی در صفحه. همچنین ، تصاویر و عکس ها باید متن را پشتیبانی کرده و آنچه را در صفحه وب ارائه می دهید تقویت کنند.

اگر دو یا چند نوع ساختار محتوای درون یک صفحه دارید و مطمئن نیستید کدام گزینه را انتخاب کنید ، باید به فکر ایجاد تست های A / B یا چند متغیره باشید. به این ترتیب ، شما بررسی می کنید که کدام نسخه بهترین و سودآورتر برای وب سایت است. بسته به اینکه کدام نسخه بیشترین میزان بازدید را داشته باشد ، شما آن نسخه را برای وب سایت خود انتخاب می کنید و بنابراین سود را به حداکثر می رسانید.

ممکن است سازمانی متفاوت از محتوای شما ، دنباله دیگری از استدلال ها نتایج متفاوتی داشته باشد. و توجه به این تفاوت در نتایج ممکن است بهترین و کارآمدترین نوع صفحه را برای شما نشان دهد

6  تلاش برای داشتن یک وب سایت رسپانسیو برای تلفن همراه

داشتن یک وب سایت رسپانسیو به تلفن همراه در دنیای امروز مهم است. حدود 58٪ بازدیدکنندگان از دستگاه های تلفن همراه می آیند ، در حالی که 42٪ از طریق دسک تاپ (طبق مطالعه ای که منعکس کننده وضعیت 20 است) است.

در این جهان همراه اول ، ضروری است که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه به خوبی دیده شود.

بنابراین ، استراتژی طراحی وب شما باید بهینه سازی را برای موبایل و رایانه لوحی در نظر بگیرد و به طور مداوم بررسی کنید که وب سایت شما در صفحه های کوچکتر خوب به نظر می رسد.

 

نتیجه گیری

امیدواریم این مقاله تصویری روشن از آنچه استراتژی طراحی وب باید شامل شود ، به شما ارائه دهد. این باید کار شما را راحت کند و شما را قادر به طراحی وب سایت هایی با اهداف مشخص کند.

شرکت سئو اینجا، متشکل از تیمی جوان و متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت است که می تواند بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد. تیم تولید کننده محتوا، تیم طراح سایت و کارشناسان سئو می توانند پروژه را به صورت کامل برای شما آماده کنند.

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 2)

استراتژی های ساخت وب سایت (بخش 1)

استراتژی های سئو 2020(بخش دوم)

، ,وب ,سایت ,صفحه ,یک ,صفحات ,وب سایت ,هر صفحه ,طراحی وب ,یک صفحه ,را در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرکت ایمن سبز | تامین کننده و وارد کننده مواد اولیه شیمیایی پایگاه سایبری استان خوزستان خدمات دانشجویی ایران ایران افزار به کمک شما میاد piscesman مجله سلامت گردان سایبری المهدی (عج) آرورای آبی جوپرس بلاگ آموزشی و خبری علی عبدلی